miércoles, 28 de abril de 2010

MULTIMEDIA LITERACY

MULTIMEDIA LITERACY DIGITAL STORY izeneko bideoari erreparatuz, honako ideia atera daiteke: Alde batetik, lehen urrun eta eskuraezin ikusten genituen gauzak gaur egun hurbilago sentitu ditzakegula teknologia digitalari esker. Izan ere, interesatzen zaigun edozein gai edo informazio gure eskura dago, jada ez dugu zertan gauzak imajinatzearekin bakarrik konformatu behar buruan bueltaka dauzkagun amets edo gauza horiek gure begiekin ikusteko aukera baitugu interneten. Eta bestetik, argi dago teknologia digitalak hezkuntza aldatuko duela, batez ere onerako. Lan egiteko modu dinamiko eta aktibo bat eskainiko baitu.

Bigarren bideoari dagokionez, gauza asko esaten dira teknologia eta konpetetzia digitalari buruz, baina funtsezkoena nire ustez, ikuspuntu kritikoaren ideia da. Alfabetatze digitalaz hitz egitean denori datorkigu burura tresnak erabiltzen jakitearen konpetentzia, baina horri gauza gehiago gehitu behar zaizkio: adibidez, zer nahi duzun jakitea, informazioa bilatzen jakitea, irakurritakoa analizatzen eta interpretatzen jakitea, iritzia ematen jakitea,... Kritikoak izan behar gara.



Honek guztiak aktibo izatea eskatzen du. Hala ere, informazioa eskuratzeaz gain oso garrantzitsua da ere norberak bere ezagutzak besteekin ere konpartitzea, informazioa hobetuz, berreraikiz eta sortutako ezagutza itzuliz. Guztion parte hartzea ezinbestekoa da, guztiok aportatzen ditugun ideien bitartez ezagutza osatuago bat sortu dezakegulako. Horretarako bakoitzak dakiguna baloratu behar dugu, guztiok garelako autoreak, nahiz eta gure gauzak konpartitzeko lotsa eduki.

No hay comentarios:

Publicar un comentario